pátek 20. října 2017

Outfit #14 - Chlupatá vesta

Ahooj!
Jak jste si užili slunečné dny? Já osobně jsem snad takové teplo v druhé půlce října ještě nezažila, takže jsem si ho užila, co nejvíce jsem mohla a ještě nosila takové věci, ve kterých mi nebyla moc velká zima.
Tento outfit však není focený teď, ale již dřív s jiným outfitem a protože jsem měla růžové stíny, které stejně nejdou ani vidět, musela jsem podle toho zařídit taky tento outfit. Takže je takový hodně narychlo vymyšlený, jinak totiž vestičku nosím k jiným věcem, což vám taky možná nafotím a ukážu. 😊
Každopádně, když jsem si to všechno oblekla, vůbec se mi to nelíbilo, ale po vyfocení už z toho mám lepší pocit.




Vesta - New Yorker
Triko - New Yorker
Kalhoty - Bershka
Kabelka - Cropp
Boty - Primark
Hodinky - New Yorker


9 komentářů:

Všem moc děkuji za komentář :)