sobota 23. září 2017

Outfit #11 - Back to school

   Už tu máme pravý podzim, venku pořád jen prší a zřídka vyleze sluníčko. To platilo i u focení tohoto outfitu. Bylo krásně, a tak jsem se rozhodla, že nakonec půjdeme fotit. Všechno jsme museli mít nafocené asi za 3 minuty, jelikož poté začalo zase pršet. Už chci léto, nebo alespoň jaro.
   Tento outfit jsem nazvala Back to school, jelikož se opravdu hodí do školy a přece všechno, co nese název Back to school je teď trendy a já nemůžu zaostávat, že jo. Všechno oblečení a doplňky jsou aktuální. Teda kromě těch džegín, ty už něco zažily. Určitě každý si všimne svetru s nápisem Studying, našel ho můj přítel a hned mi řekl, že se ke mně hodí (nevím, co tím chtěl jako říct). Každopádně jsem ho musela hned mít.
   Boty jsou na těchto fotkách asi hodinu nové. Takže krásné a čisté. Bojím se, co bude za měsíc. Našla jsem je na e-shopu Čas na boty za 560 kč, ale rozhodla jsem se, že se ještě půjdu porozhlédnout k nám do města. U vietnamců jsem je našla za 450 kč, levnější a úplně stejné, tak jsem je vyzkoušela a bez dalšího přemýšlení vzala. 



Košile – New Yorker
Svetr – New Yorker
Džegíny – H&M
Boty – vietnamci
Batoh – New Yorker





6 komentářů:

  1. Z celého outfitu se mi nejvíce líbí botky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr je skvělý. Taky bych ho brala. :D V poslední době zjišťuji, že jsem ulítlá na růžovou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :), ten svetr se mi moc líbí ale to bych asi nemohla nosit když už nejsem student :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Boží, ty boty jsou dokonalej detail celýho outfitu :)

    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný outfit, takový co krásně rozzáří :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
  6. Boty jsou fakt skvělý! A svetr je taky super

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)