pondělí 31. července 2017

Maybelline Vivid Matte Liquid recenze

Když jsem se dozvěděla, že se tato tekutá rtěnka od Maybelline dostala do našich drogérií, byla jsem velmi nadšená, že se konečně sortiment rozšiřuje o tyto kousky, protože jsem si tekuté rtěnky hodně oblíbila a to s koupí rtěnek od NYX již před rokem. Rozhodně jsem si tedy řekla, že si ji musím koupit. Asi za týden byla ve slevě, a tak byl můj cíl jasný.


Na oficiálních stránkách Maybelline je rtěnka k dostání ve dvaceti odstínech. U nás v drogeriích bohužel asi jen v pěti, ale i přesto jsem se nemohla rozhodnout, který odstín si vyberu. Nakonec jsem sáhla po výrazné červené s názvem Rebel Red.


Po nanesení rtěnka působí na rtech vcelku příjemně a barva je opravdu výrazná. Bohužel první zklamání přichází již po třiceti minutách, kdy rtěnka není ještě zaschlá. Spíše už vůbec nezaschne a působí jako obyčejné rtěnky v tyčince, kdy se obtiskávají na všechno, čeho se vaše rty dotknou. Po prvním jídle byla rtěnka pryč.


Na závěr bych tedy chtěla říct, že rtěnku vynosíte spíše v situacích, kdy nejíte a nepijete. Jinak ji samozřejmě budete muset po každém jídle a pití znovu nanést. A rozhodně bych ji koupila spíše v té slevě, než za ni platit přes 200 kč.

4 komentáře:

  1. Neee:( tak to si ji nekoupím. Také jsem si díky Nyx tyhle rtěnky oblíbila, a tak ráda zkouším novinky i od jiných značek. Bohužel většinou je to zklamání.. stejně jako nová tekutá rtěnka od Rimmelu. Dobrá pigmentace, ale vůbec nevydrží a pokud si nedáš extra velký pozor, rozmaže se po celém obličeji:( NYX nás rozmazlil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář!:) Alespoň vím, co si nemám kupovat. :/

      Vymazat
  2. presne tak, súhlasím...čakala som trošku väčšie zmatnenie a zaschnutie. mám tento istý odtieň ale veľmi ho už nenosím :(
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Konečne vidím nejakú recenziu na tento rúž, pretože už po ňom pokukávam dlhší čas, neviem sa rozhodnúť, či áno, či radšej ísť na istotu k NYXu.. ale po tejto recenzii som sa rozhodla, že si ju radšej nekúpim. Ibažeby bola v mega zľave na polovicu :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentář :)